zondag 31 augustus 2014

Vooravond van een reisje naar Griekenland

De spanning is nu echt wel te snijden. Ik hou wel van verrassingen maar hopelijk denken mijn ouders hier hetzelfde over want deze wordt er eentje van formaat! Al maanden probeer ik me niet te verspreken maar dat is – gesteld de goede band die ik heb met mijn ouders en de frequentie waarop we elkaar zien – niet echt gemakkelijk te noemen. Tot op vandaag heb ik me in stilte moeten voorbereiden op mijn reis naar het Griekse vasteland want bijna niemand was op de hoogte. Ma en pa boekten deze reis in het voorjaar en enkele dagen later lag ook mijn boeking vast maar besloot ik hen dit niet te zeggen. Een spontane, onverwachte familievakantie dus! Ik heb hen net nog een hele fijne reis gewenst ☺ ze verwachten dus niet mij morgen in de taxi naar de luchthaven te zien … eigenlijk best wel spannend!

Volgens de weerberichten gaat het de komende week op het grootste schiereiland van Griekenland, de Peloponnesos, prachtig weer zijn. Na al die regen van de laatste weken, kijk ik er enorm naar uit om de warmte van het zonnetje op mijn gezicht te voelen. Laat maar komen dus!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten